دستکش نیتریل آبی نیتکس سایز بزرگ (Large) کارتن 20 بسته ای

کارتن 10 بسته ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: -مقاومت در برابر مواد شیمیایی: دستکش‌های نیتریل مق... -عدم واکنش آلرژی‌زا: برخی از افراد به دستکش‌های لا... -انعطاف‌پذیری و احساس حس: این دستکش‌ها انعطاف‌پذیر... -مقاومت در برابر سایش: دستکش‌های نیتریل مقاوم در ب... -مقاوم در برابر نفوذ: دستکش‌های نیتریل مانع از نفو... -سهولت در پوشیدن و درآوردن: با وجود مقاومت بالایی... -بازیافت‌پذیر: از جمله ویژگی‌های مثبت این دستکش‌ها...
  • تعداد: 10 بسته 100 عددی
5%
3,400,000
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از انواع دستکش‌ها که امروزه جایگاه بسیار ویژه‌ای در بخش‌های گوناگون پیدا کرده است این دستکش می‌باشد. اولین سؤالی که ممکن است به ذهن شما خطور کند این است که دستکش نیتریل چیست؟ دستکش‌های نیتریل در حقیقت از نظر ساختاری جزئی از خانواده دستکش‌های لاتکس محسوب می‌شوند و می‌توان هر دوی این دستکش‌ها را در یک طبقه‌بندی قرار داد. با وجود این شباهت اساسی باید گفت که دستکش نیتریل خواصی متفاوت از دستکش لاتکس دارد، از مهم‌ترین مزیت‌های دستکش نیتریل نسبت به دستکش لاتکسی که موارد استفاده بسیار زیادی دارد می‌توان به این موارد اشاره کرد که نسبت به لاتکس مقاومت بیشتری دارند و از بروز حساسیت جلوگیری می‌کنند.

مشخصات
-مقاومت در برابر مواد شیمیایی: دستکش‌های نیتریل مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و حلال‌ها دارند. این ویژگی باعث می‌شود در مواقعی که با مواد شیمیایی سر و کار داریم، دست‌ها محافظت شوند.
-عدم واکنش آلرژی‌زا: برخی از افراد به دستکش‌های لاتکس واکنش نشان می‌دهند. دستکش‌های نیتریل این مشکل را ندارند و برای افرادی با پوست حساس مناسب‌تر هستند.
-انعطاف‌پذیری و احساس حس: این دستکش‌ها انعطاف‌پذیری خوبی دارند و به کاربر امکان می‌دهند تا با دقت بیشتری کار کند.
-مقاومت در برابر سایش: دستکش‌های نیتریل مقاوم در برابر سایش و پارگی هستند، این ویژگی می‌تواند طول عمر دستکش را افزایش دهد.
-مقاوم در برابر نفوذ: دستکش‌های نیتریل مانع از نفوذ میکروارگانیسم‌ها و ویروس‌ها می‌شوند.
-سهولت در پوشیدن و درآوردن: با وجود مقاومت بالایی که دارند، به راحتی قابل استفاده هستند و پوشیدن و درآوردن آن‌ها ساده است.
-بازیافت‌پذیر: از جمله ویژگی‌های مثبت این دستکش‌ها، قابلیت بازیافت آن‌ها است که به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.
تعداد
10 بسته 100 عددی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...