دستکش نیتریل مشکی اوپی پرفکت سایز بزرگ (Large) کارتن 10 بسته ای

کارتن 10 بسته ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: -دستکش نیتریل مشکی اوپی پرفکت فرمولاسیون خاص دستکش... -دستکش نیتریل مشکی بر روی مهارت و چابکی دست هیچ تا... -دستکش نیتریل به راحتی در برابر گرما و سرما تغییر... -دستکش نیتریل در مقایسه با دستکش لاتکس از قابلیت ک... -لاتکس در مقایسه با نیتریل مشکی از حساسیت لمس بیشت... -دستکش نیتریل مشکی اوپی پرفکت به راحتی از دستان کا...
9%
2,300,000
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
مشخصات
-دستکش نیتریل مشکی اوپی پرفکت فرمولاسیون خاص دستکش نیتریل مشکی باعث شده است. تا مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی، سایش و سوراخ شدن افزایش پیدا نماید. از انعطاف بالایی برخوردار است که همین امر سبب شده تا کاربر با استفاده از آن احساس راحتی کند و دستانش دچار خستگی کمتری گردند.
-دستکش نیتریل مشکی بر روی مهارت و چابکی دست هیچ تاثیر منفی نمی گذارد. و به جرات می توان گفت بهترین جایگزین برای دستکش های لاتکس است زیرا بر خلاف آن ها موجب ایجاد حساسیت و در نتیجه آسیب و ناراحتی برای کاربر نمی گردد به همین دلیل در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بسیاری برخوردار است.
-دستکش نیتریل به راحتی در برابر گرما و سرما تغییر حالت نمی دهد.
-دستکش نیتریل در مقایسه با دستکش لاتکس از قابلیت کشسانی کمتری برخوردار است اما با این وجود احتمال سوراخ و پاره شدن آن کمتر است زیرا نسبت به سایر دستکش ها ( لاتکس و وینیل ) ضخیم تر ساخته شده است.
-لاتکس در مقایسه با نیتریل مشکی از حساسیت لمس بیشتری برخوردار است اما این حساسیت لمس به اندازه ای نیست که قابل توجه باشد و بتوان از خرید دستکش نیتریل منصرف شد به عبارت دیگر باید گفت که دستکش نیتریل تنها حرکات انگشتان را تحت تاثیر قرار می دهد و هیچگونه تاثیری در حرکات کلی، مهارت و چابکی دست ندارد.
-دستکش نیتریل مشکی اوپی پرفکت به راحتی از دستان کاربر در مقابل مواد شیمیایی، نفتی، مواد روغنی و حلال های چربی محافظت می کند و کاملا به دست می چسبد و هنگامی که در مراکز پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد به چسب های ضد حساسیت و لکوپلاست نمی چسبد و سبب ناراحتی بیمار نمی شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...